5 September 2011

Irama 25 Rasul

 10 komen

Kompilasi 3 kaset dendangan 20 artis tersohor tanahair ini menerjah pasaran pada tahun 1989 dan diiterbitkan oleh Akbar Nawab dan Omar Nawab. Hasil kutipan jualan album ini pula akan disumbangkan ke Projek Keluarga Angkat Anak Yatim Mujahid Afghanistan.


Antara yang menyumbangkan lagu dan suara termasuklah M. Sani, Rafeah Buang, Hail Amir, Jawariah A. Hamid, Kazar, Suhaili Shamsuddin, M. Shariff, Junainah M. Amin, Razis Ismail, Mek Habsah, Safiah, Hmadi Hassan, Zam Zarina, M. Daud Kilau, Yusni Hamid, Herman Tino, Maznah Ali, Kahar Hamid, Ina Begum dan Latif Ibrahim.

Teman suke lagu Nabi Musa :)

10 comments:

  1. Assalam sy Aman...nak tanya tuan masih simpan ke kaset2 lagu2 Irama 25 Rasul ni...klau ada sy nak mintak jasa baik tuan utk buat copy..sbb dah xde hual dah lagu2 Irama 25 rasul ni...lagu2 nya sedap2..klau boleh co tact sy ye..0173472228 tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kaset ni ada di kampung. Insyaallah nanti teman balik teman cek balik ye. - Yob

      Padam
    2. Guan whatsapp saya..saya sangup beli irama 25 rasul berapa rm pon sy beli..jika tuan buat dalam memori cad cd atau apaw sahaja 0169365174

      Padam
  2. Salam, saya juga nak. Lama saya cari.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum. Ada tak lagu2 dari album ni dalam bentuk Mp3..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum tuan.. Sy sangup beli berapa sahaja jika tuan buat cd atau memori cad ke lagu ni.. Lama dah sy mencari.. Tel sy 0169365174

    BalasPadam
  5. Tolong upload dekat youtube

    BalasPadam
  6. Assalamualaykum teman sekalian. Saya ada uploadkan lagi Nabi Ibrahim di YT. Boleh lah semak link ini untuk menonton nya ya. InsyaaAllah saya akan cuba upload kan video bagi lagu lagu yang lain untuk kenangan kita bersama. Jangan lupa subscribe FRANCOSZ TV ya.

    https://youtu.be/kULBSj1hbCg?si=-F5KapMXzGpLTGY-

    BalasPadam
  7. Assalamualaykum teman sekalian. Saya HAFIZSIDASZ FRANCOSZ dari Shah Alam. Saya ada uploadkan lagi Nabi Ibrahim di YT. Boleh lah semak link ini untuk menonton nya ya. InsyaaAllah saya akan cuba upload kan video bagi lagu lagu yang lain untuk kenangan kita bersama. Jangan lupa subscribe FRANCOSZ TV ya.


    https://youtu.be/kULBSj1hbCg?si=eG4DYwYB4Hawgl6h

    BalasPadam

Kerane komen komer benor-benor berharge. Cer komen.. Cer komen..

Komen bergambor juge buleh dimasukkan dengan tagging berikut:
[image width="XXXpx" height="XXXpx" src="URL GAMBOR"/]