2 September 2012

Kenangan Alam dan Manusia: Dah dilupuskan pun matapelajaran ni

 1 komen

Teman mempelajari matapelajaran ni pada tahun 1993. Merupakan matapelajaran yang
paling teman suke (sebab ade topik haiwan) Nama chekgu yang ngajor teman mase tu
Puan Zainab hehe. Jom fleshbek memori komer!


Buku milik sorang pelajor di Kolumpor hehe


Melihat helaian-helaian ni sudah cukup mengembalikan kenangan membesar di sekolah rendah dahulu






Topik feveret! Haiwan!



Tidak buleh dijual, tapi sebab barang lama, belipon beli laa...! :P

Apa pulak matapelajaran kegemaran komer? Ingat lagi tak nama chekgu yang ngajor mase tu? :)

1 comments:

  1. Trima kasih kongsikan tajuk ni... Suka subjek ni Best sgt, rasenye subjek ni xsemua darjah ambik, darjah 6 rase mcm xde sbb upsr xde subjek ni..lupa sbb dh lama sgt, antara subjek laen yg sy suka pendidikan seni & GKK.

    BalasPadam

Kerane komen komer benor-benor berharge. Cer komen.. Cer komen..

Komen bergambor juge buleh dimasukkan dengan tagging berikut:
[image width="XXXpx" height="XXXpx" src="URL GAMBOR"/]